Satt och läste expressen på nätet

och började läsa chatten med Robin Bengtsson sen tidigare i dag, har ni läst tidigare i min blogg så vet ni att jag gillar honom skarpt. Där fick han frågan om favolåt just nu och svaret blev: Taller stronger better med Guy Sebastian.

Eftersom jag vet att äve Robin gillllar Gavin DeGraw vilket även jag gör så tog jag och sökte reda på Guy Sebastian på You Tubbe och jag säger bara shit  vilken låt

kolla här


"Taller, Stronger, Better"

I've met the darkness
Been held by the night
Lonely was there in my arms
I've been with broken
I've stared in her eyes
Emptiness left me this scar

But I heard your voice, Calling me out of the cold

[CHORUS:]
And now I can live again
I have been chosen to run with the wind
I can go higher
I know I will soar
I'm taller, I'm stronger, I'm better than before

I've walked through fire
So I could become
All that you said I could be
And now my breath has a reason
My sky has a sun
Cos in you I've found all that I need

Your touched revived me, It was your love that opened my eyes

[CHORUS]

I broke through the rain
Stood through the storm
Now I know I'll remain
I can do the impossible
I can reach the unreachable
It's my time
I will rise
And live...

[Chorus]


[Thanks to Asphirty for these lyrics]

Kommentarer
Postat av: litentanta

med texten blev den ju bara så underbar! tänk dig att gifta dig till en sån melodi? hmmm, men det är

ingen risk för mig dock...

2008-12-09 @ 00:11:24
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: litentanta

oops, länkade till dig en skvätt gjorde jag visst,

ville inte planka av ditt inlägg så de får läsa det här istället, hoppas att det var ok?



2008-12-09 @ 00:12:04
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0