panik shoppat.....................

nu har vi varit till stan och fixat de sista julklapparna (trodde jag ) plus att maten är klar jippi nu kan jag jobba 2 nätter utan att känna mig stressad. Nästan hemma kom jag på Svärfar han som har allt och inget vill ha han måste ju få en julklapp han oxå.
MINA BARN VET NÄMLIGEN ATT OM MAN INTE VARIT SNÄLL SÅ FÅR MAN INGA JULKLAPPAR OCH EFTERSOM DERAS FARFAR ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE SÅ MÅSTE JU HAN OXÅ FÅ PAKET.

Men det får ordnas under morgondagen,

Min förkylning sitter dock i och är rätt så jobbig hostar som bara fan. V hade feber i går kväll igen så hon har varit med farmor i dag så vi fick ordna det sista inför julen.


Kommentarer
Postat av: litentanta

"nu har vi varit till stan och fixat de sista julklapparna (trodde jag ) plus att maten är klar jippi nu"



suckar avundsjukt.... jag har inte ens börjat... med maten alltså, o det där andra, julklapperiet... annan dag, funkar det idag med?



2008-12-22 @ 18:22:14
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0