Nu var snart denna dag till ända...

julafton har rullat på här, jag sov fram till kl 12:00 klev upp ooch är fortfarande lika hängig och har feber men med treo går det mesta (tror att jag håller på att få bihåleinflamation)

Sett på kalle, haft besök av jultomten, ätit god julmat och hjälpt barnen att öppna massa julklappar det vill säga att det har varit precis som en julafton ska vara. Grabbarna blev ssupernöjda över sitt nintendo wii och V blev jätte glad över sina Pippi utklädningskläder, så hon har varit Pippi långstrump här hela kvällen.

men nu sover dom alla så gott i sina sängar och det gör nog även jag snart..



God fortsättning på julhelgen.

Kommentarer
Postat av: litentanta

aha, kanske jag skulle komma o våldgästa då, är så himla nyfiken på det där Wii.... nä, skojar bara, lovar! hoppas juldagen kommer med lite mindre sjuka i annat fall unnar jag dig en lugn dag i soffan med chokela o julmust!



God fortsättning!!

2008-12-25 @ 14:44:33
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0