Kvällen är här och mina små.......

juvwler sitter och ser på tv. Lilla stumpan hade 38,9graders feber när hon vaknade efter sin eftermiddags tupplur, när hon hade varit vaken en stund så kräktes hon ner 3 sitts soffan. (tror ej att det är magsjuka utan det är nog allt slem hon hostar upp) men det var ju bara att ställaa sig och tvätta alla delar till soffan, det positiva med det är ju att nu är soffan ren till jul.

ska försöka slå in lite julklappar i kväll när barnen har somnat, så jag har gjort lite mer av allt som borde göras innan jul. Okej vissa saker nåste man ju göra som tex slå in paket och få upp julgranen men städningen är faktiskt inte lika viktig.

En av M & M´s julklappar är att vi ska åka till Ica Maxi i umeå söndag den28december för att kolla in Idolerna som blev topp3 alltså Kevin, Alice och Robin. hellst av allt vill dom ju se Johan (vilket jag tror kommer att ske under sommaren, tror nämligen att han kommer att få spela in en skiva och åka ut på turné rätt så snabbt han kommer ju att dra in massor med pengar & det är ju lika bra att rida på IDOL vågen).

Visst jag tycker oxå att det är roligt att få fara och se dom särskilt Robin, ska bli jätte kul att höra/se honom live.
Nej nu är det dags att stoppa V i säng.

Kommentarer
Postat av: litentanta

oops, att jag har missat det här!!!! har iofs varit kaos här, jag verkar ju gå in för att sova bort tiden efter också, men hmmm, dit ska jag banne mig!

ROBIN!!!, skulle vi ha kepsar? ;-)



2008-12-20 @ 14:08:27
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: litentanta

vilken tid är det då??? har ju ingen koll på nåt jag!

2008-12-20 @ 15:37:20
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0