Helgen som kommer

Fredag dags att börja jobba igen, börjar kl 21:00 så jag får börja att se idol hemma, sen pallra mig i väg till jobbet i någon reklampaus.och hoppas på att jag kan hinna kasta ett öga då och då på TV.n för att se hur det går.Sen får man hoppas att det blir en lugn natt resten av natten. Sen är det dags att gå hem och sova ett antal timmar.

När jag då kliver upp så ar det dags att göra sig i ordning för FEST vi blir nämligen bjuden på jobbfest jippi det ska bli skit kul.

sen är det jobb på söndagnatt igen. 

Kommentarer
Postat av: Indra

Åh tack detsamma, ser att du också ska iväg....men stackars dig som måste jobba dagen efter. Det är tur jag är mammaledig...hihi..trevlig helg. kramilikram

PS. Jag tycker du har ett så härligt bloggnamn "Gladafamiljen" me like

2008-12-04 @ 22:20:49
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0