EGOFRÅGER x 48

Snott listan av :  Jerry


1. När gick du upp idag?
Vaknade 05:30av att V ville ha "lelle" och att M kräktes ingen kul morgon

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter  (are a girls best friend)

3. Senaste filmen du såg på bio?
Minns inte…var någongång 2006 när jag var höggravid efter det har det inte blivit av

4. FavoritTV-program?
Under hösten har Idol varit en favorit, annars brukar jag försöka se CSI, CSI MIAMI &Greys

5. Vad åt du till frukost?
Fil med linfrö. 1 ägg och en finn crisp.

6. Vad är ditt andra namn?
Hatade det när jag vara lite för då var det bara gamla tanter som hette Astrid men nu tycker jag det är helt ok med tanke på att min dotter oxå heter det i andra namn

7. Din favoritmat?
Just nu allt med kolhydrater i (eftersom jag äter LCHF kost) normalt så älskar jag TACOS

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding & fiskbullar

9. Favoritchips?
Estrellas dill chips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
lyssnar mest på radio  men Gavin DeGraw är en favorit just nu

11. Vilken bil kör du?
En passat

12. Favoritmacka?
Macka vad är det ?????????? kolhydrater

13. Mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Medveten falskhet.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och top eller tunika

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
USA vore inte helt fel att få besöka

16. Favoritklädmärke?
märke spelar ingen roll på vanliga kläder men när det gäller ytterkläder så älskar jag EVEREST

17. Försvann?
i cyber rymden med jämna mellanrum.

18. Favorittid på dagen?
Kvällen för då är jaag som piggast

19. Var är du född?
Norrlands universitets sjukhus

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Allt som barnen idrottar med dvs innebandy, handboll &fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla, jag har inte valt att jobba natt för inte

24. Pedikyr eller manikyr?
Inget alls.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? 

Ska på jobbet och äta jullunch i dag:P

26. Vad ville du bli när du var liten?
Dagisfröken

27. Bästa barndomsminnet?
Sommarsemestrarna med tält eller husvagn, har sett storadelar av sverige på så sett från Jockmock i norr till göteborg i söder och masor där imellan.

28. Varit i Afrika?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Nej .

31. Favoritdag i veckan?
Ledigdag med sovmorgon

32. Favoritrestaurant?
Jensens

33. Favoritblommor?
Rosor lår allt

34. Är du kär?
JA

35. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Donken

36. Äger du en cykel?
Ja köpte faktiskt en ny i sommras

37. Vem fick du senaste mailet från?
Min svägerska

38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen skulle allt för lätt dra på mig förmycket skulder

39. Läggdags?
I morgonbittti efter jobbet , hinner förhoppningsvis sova någon timme nu på eftermiddan

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min familj

41. Vad lyssnar du till just nu?
Gavin DeGraw

42. Favoritfärg?
Svart

43. Hur många tatueringar har du?
Ingen , men ska göra en bara jag bestämmer mig för vad, har för många olika ideér i huvudet.

44. Vad jobbar du med?
Människor

45. Favoritträning?
Träning är ALDRIG ROLIGT   det är ett ont måste

46. Har du några djur?
inget om man inte räknar med dammRÅTTORNA

47. Vad önskar du dig?
Att barnen ska vara frisk över jul.

48. Ringsignal på mobilen?
Chariot med Robin Bengtsson


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Taaaack, för att du röstade på mig vännen. Det värmer :)



Hoppas allt är bra? Och att ni har en underbar dag! kram

2008-12-17 @ 15:03:51
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0