denna dagen ett liv

Ny dag och nya kläder till V var i tisdags in på babyshops hemsida och kollade in deras julkalender dom har nämligen olika julerbjudanden varje dag och i tisdags var det 30% rabatt på alla IDA T kläder så jag kunde inte låta bli så det blev 3 par byxor till lillan.
1 par svarta med ansikten på, 1 par röda med flodhästar på och 1 par bruna med apor på, men duktig som jag var så köpte jag stora stolekar eftersom hon redan har så mycket kläder i nuvarande stolek så det blev 2st stl 98 och 1 par stl 104. Hon har stl 86-92 på byxor i dagens läge då stl 92 oftast väldigt stora ( om dom inte är begagnade) men jag var ju bara TVUNGEN att prova stl 98 på henne visst dom var lite långa, men dom funkade så i dag blir det nya byxor.


Snart är det dags att åka på dagis sen ska jag försöka sova en stund så att jag orkar jobba i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0