12 december

Och som vanligt är jag inte ute i god tid när det gäller att planera julen.

Julafton ska firas här hemma tillsammans med mina svärföräldrar, så det blir inget jätte avancerat, men lite måste allt fixas och donas innan det är dags som att tex köpa färdigt julklapparna, det är inte å många som saknas meen några iallafall.

Se till att tomtar och julgranen kommer upp, börja planera lite julmat osv.

det blir att fixa det mesta nu i helgen för sedan på onsdag går jag på mitt natt svep och då äör jag ändast helledig söndag den 21/12 och då jobbar naturligtvis gubben, sen så går jag av på julaftonsmorgonen.

Tur att jag vet att det brukar lösa sig, och är det lite skit i hörnen vad gör det huvudsaken är att vi får vara tillsammans.

Nä nu ska jag iallafall ta och diskka bort lite

Kommentarer
Postat av: litentanta

här blir det ännu enklare.. ska till morsan, som tur var är hennes lägenhet liten och kylskåpet än mindre så vi får ett ganska lagomt julbord, 2 par, inga barn.. får väl se hur det blir m svärfar också, väntar ju besked i morgon så rätt vad det är kanske julen helt "fryser inne"



2008-12-16 @ 01:35:01
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0