Mini tonåringen har varit ..........

.......i farten i dag oxå. Han lyckas reta gallfeber på både mig och hans far, han har skrikit bråkat och levt rövare nu i eftermiddag så att till och med lillasyster blivit rädd för honom.

Tänk så jobbigt det måste vara för han, med alla dessa känslor och tankar som sprutar inne i han sen ha så "dumma" föräldrar som han tycker att vi är, men det som är tur är ju att några minuter senare är vi världens bästa föräldrar.

Det är inte så lätta att vara förälder i alla lägen. Vore jag inte redan gråhårig (under hårtoningen) så skulle jag ha blivit det i dag.

Kommentarer
Postat av: Mina

oj, hur blir det när dom är tonåringar...det har jag inte funderat på än...gissar att min söta lilla tjej kommer driva mig till vansinne :P

2008-08-25 @ 22:28:51
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0