Då var det fresag IGEN, fattar inte vart veckorna tar vägen

Nu är älsklingen hemma igen, skönt. Tråkigt nog så jobbar jag lördag och söndag natt. Nu är i allafal vårat nya hustak färdigt skit fint blev det så nu är det bara målningen kvar men det blir till våren.

Så nu har jag massa fönsterputsning framför mig för dom ser födjävliga ut och i morgon ska vi börja röja allt byggskräp som ligger runt huset. Det blir nog fint här hemma så småning om känns som man skulle behöva vara ledig några veckor för att röja upp i och runt huset men nu är det massa jobb fram till vecka 44 då jag får vara ledig (hoppas jag) bytt bort 2 nätter och hoppas på ledigt den 3dje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0