Lördags utflyckt till Nordmaling & John Tucker must die

vädret var stabilt i dag så det var inga problem att köra de 7 milen(enkel väg) till Nordmaling för att kolla in mellansonens handbolls matcher. 4 matcher och 4 vinster så det var en nöjd son.

de 2 andra klarade och roa sig rätt så bra jag hade ju tagit med lite saker åt de så det skulle ha något att göra, lilla laptopen och min IPHON funkar utmärkt att spela spel på.

Haft en slappar kväll och fastnade på tv 4 och såg filmen John Tucker must die, en riktig high school film.
en high school film spelar ingen rill om den är från 1980 talen eller 2000 talet man får sig ett gott skratt i alla fall.

På "något" konstigt sätt så har kl passerat midnatt igen och jag är vaken, måste lära mig att gå och lägga mig när jag är ledig från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0