ja då var det helg igen

jag är ledig från jobbet men gubben jobbar, så ser det oftas ut hemma hos oss just nu när det är helg, är det inte gubben som jobbar så är det jag.

Inte så kul men man ska vara glad att man har ett jobb skulle inte vara kul om någon av oss skulle vara utan.

Här har vi sjukstuga för tillfället, lilla V har varit hemma sedan förra fredagen med värdens hosta och i tisdags fick vi besöka vårdcentralen för misstänkt UVI, de skickade en urinodling fast stickan inte visade något och hon trodde att svaret skulle komma idag och eftersom jag inte hört något under dagen så får jag anta att det inte var något.
I onsdags var stora M hemma från skolan med en febertopp på morgonen som försvann efter några timmars sömn och i dag har lilla M varit hemma med över 39 graders feber och det verkar inte gå över lika snabbt som för storebror.

Har hunnit med 2 födelsedagar här i februari stora M har fyllt 11år och Lilla M har fyllt 9år så nu är det bara jag kvar den här månaden. och ja jag ska fylla 39år tänk att det bara är ett år kvar till 40 hur det gick till har jag ingen aning om för jag känner mig fortfarande som typ 25.
Minns själv när mina föräldrar fylde 40 då var jag 8 och tyckte att de var lastgamla, det lustigaste är att när de nu har passerat 70år så tycker jag inte att de är så gamla.

Nå nu ska jag gå och se om kamerabatteriet har laddat färdigt så jag kan fortsätta ta kort på allt som ska ut på tradera, har en tendens att lägga på hög så nu har jag massor som ska fotograferas och säljas.

Kommentarer
Postat av: litentanta

:) Du är ju fortfarande bara barnet, tänkte bara slänga in det, jag blir ju 43 i sommar :O o det är inga 25 år det inte... haha!



Skönt att se att ni slipper vinterkräksjukan ivf, även om det ju inte är alldeles för härligt heller...Hoppas att ni piggnar på er, att temperaturen vågar sig upp över en tio minus kanske så man vågar sticka ut näsan utanför dörren igen :)

(fast jag kommer ändå att hålla mig inomhus nästa vecka så för mig är det kanske mindre viktigt, men alla er andra önskar jag vårsol och takdropp!)



Kram från Mariebergskan

2011-02-18 @ 23:24:08
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0