veckorna går fast jag har fortfarande inte fått semester

syster med familj har åkt hem och mammas 70 årsdag gick galant, vi hade gjord en riktig sommar buffé med dubbelmarinerad fäskfilé och färskpotatis sallad och masssor med ost och kex.
mumsigt värre blev det.

sen har jag hunnit jobba två nätter och en snabb tur ner till Stockholm.
Vi åkte ner i onsdags och hem i fredags och han med en begravning på torsdagen, B´s farmor har nämligen dött.

Efter begravningen hann vi naturligtvis med ett IKEA besök med en del shopping, eftersom barnen var hemma hos mormor och morfar så passade vi på att handla lite större saker.

Sommar värmen har ju kommit så i dag är det riktigt varmt ute, det var för varmt när jag klippte gräsmattan på för middagen.

Till veckan ska jag jobba 5 nätter vilket inte känns så kul men men måndag morgon 19/7 kl 07:00 då går jag på semester.

Nä nu är det dags att slänga ihop lite middag här hemma man måste ju äta fast det är varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0