Snön ligger kvar

det är fortfarande vitt ute det är jätte mysigt. Här hemma snurrar livet på i en rasande fart.

Måndag eftermiddag och kväll tillbringade jag med "psykisk" magsjuka, efter 2 nätter på jobbet med vilt härjande magsjuka så ska man vara glad att man åkte på den psykiska varrianten med illa mående, har kollegor som åkte på den riktiga magsjukan och den var tydligen fördjävlig med kramp i magen i upp till 24 timmar.

Tisdagen mådde jag bra igen så jag och V hade en mysdag här hemma med pusselbygge och packning av TRADERA paket, har sålt iväg en heldel på tradera den senaste månaden, men det innebär inte att lagret är slut men det har mindskat lite i allafall. På kvällen hade vi avtackning av en kollega som gick i pension i början på höstenn, hade jätte trevligt.

Onsdag vaknar jag och är dunder förkyld blir inte många knop gjort här hemma utan jag låg i sängen de timmarna V var på förskollan.

Torsdag och fredag har V varit ledig och hemmamed mig, i dag har även gubben varit ledig så vi åkte in på Ica Maxi och stor handlade för nu måste jag ta tag i det här med att äta rätt igen

Nu har gubben farit med M på hans innebandy träning och jag ska börja med middagen och i kväll blir det TACOS
så det blir i morgon jag tar nya tag med maten.


hoppas att förkylningen går över snart för i dag har jag en rejäl Whiskey röst och är jätte trött, har sovit 2 timmar på eftermiddan och när jag vaknade så känndes det som jag hade minst 39 graders feber men termometern stannade på 36,8 så ingen feber, fast det känns så.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Du ser, jag sa ju att ni, vuxna alltså, skulle slippa magsjukorna i år, ni måste ju vara immuna vid det här laget, eller hur?



Nu vågar jag ju tom på mig en nätkram också,

för du smittar ju inte av rent psykiska å-

kommor väl? ;-)

2009-11-14 @ 00:22:24
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0