i går var det NÅGON som var bakis här hemma

och det var inte jag, då kan ni ju gissa vem.

Torsdag kväll for gubben på pub sväng med några av sina kompisar, och när han for så sa jag ta det lungt så att du inte är så full när du kommer hem, ja visst fick jag till svar.

pratade med honom vi 22 tiden på kvällen och då var allt lugnt och han sa vi kommer nog snart hem för T är rätt sliten.
kl 01 hörde jag att en bil kom men det kom inte in någon så jag gick ut och kollade och då stod han och pratade med en jobbarkompis som hade ställt upp och skjutsat hem honom. en blick och jag ser att gubben är skit full, säger lite försiktigt var det inte du som inte skulle vara så full när du kom hem, då asgarvar hans jobbar kompis och säger det blev nog inte så.........

Så i går när min kära mor fyllde 69år så var det någon som sov sig igenom hennes kalas, jo han klev upp och åt både lunch och tårta där men det var inte så mycket mer.

så när vi kom hem på eftermiddagen så blev det inte så mycket gjort här hemma, så nu ska han ut i garaget och börja röja det som han skulle ha gjort i går.

Håller på att potträna V här hemma hoppas att det kommer att gå rätt så lätt, men hon har ju fram till i dag vägra sitta där men nu är hon utan blöja i allafall.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Hehe! Jag har klarat mig genom hela sommaren, hittills, utan en enda sån plågsam dag :-) Varken jag eller särbot har behövt må varken som kvällen före eller den hemska dagen efter, känns vuxet och bra måste jag erkänna!



Vad fin din blogg har blivit, måste göra ett ryck med min egen för där är en jädra röra, bara det att jag alltid ledsnar mitt i liksom...suck



Kramen baka och ha det bra!

2009-07-05 @ 12:49:24
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0