Jag fick en jag oxå



*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg!
Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg!
Be Proud!*

Det var litettanta som nomimerade mig och det tackar´jag och
bockar för, blev glad för detta.



Jag väljer att nominera följande mammabloggar:

JUPP gillar skarpt att läsa hennes blogg, hittade den under tiden dom var i USA under 2008.

Indra, minns inte hur jag hittade hennes blogg men jag blev fast även där.

Mamma becka, läser hennes blogg för att jag är så imponerad av henne, jag skulle aldrig ha fixat 3 barn som 17åring , det var nog jobbigt att vara 34år när man blev 3barns mor.

Mina3 ja där har jag ju hängt med ett ganska långt tag, och tycker om att låsa om henne och hennes familjs vardag.

Lina, skriver helt underbart och om allt både positiva och mindre positiva saker som kan hända i en småbarns familj, livet som småbarnsmamma är inte alltid en dans på rosor.Fast man älskar dom små liven så mycket så att man kan gå sönder.

Kommentarer
Postat av: Jupp

Nämen åh så snällt! :-D Nu blir jag lite rörd.... nu kan jag dammsuga med ett leedne på läpparna! ;-)



Tack än en gång!!! :-D :-D :-D

2009-01-14 @ 09:39:30
Postat av: mammabecka

Tusen tack :)



kramar

2009-01-14 @ 10:34:17
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Mina

VAD DU ÄR GULLIG!! Tack för den underbara nomineringen :)

Gillar din blogg också! KRAM :D

2009-01-14 @ 16:46:06
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Indra

Nä men gudså gulligt. Tack så jättemycket, precis som ovan gillar jag din blogg med. Många kramar...

2009-01-15 @ 16:20:55
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0