Min lilla Tjalle tvärvigg fyller 7 år idag.

En Tjalle tvärvigg har han varit ända sen innan han föddes, dan innan han föddes så upptäckte läkarna att han satt i min mage med rumpan ner, så dom vände han i magen på mig dagen innan han är född och det gick faktiskt jätte bra men det var då läkaren utbrast: En sak är säkert, är det en kille i din mage så är det en Tjalle tvärvigg och det stämde.

han har haft en egen vilja som är utan dess like, både storebror och lillasyster ligger i lä med hästlängder då kan jag sägaa att dessa två är viljestarka de också. Men han är oxå världens mysigaste kille nu när trotsen som han kom i som 4 åring haar börjat släppa.



Kommentarer
Postat av: Indra

Grattis till lilla Tjalle..hoppas ni också får en bra alla hjärtans dag. kram

2009-02-14 @ 11:35:25
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: litentanta

jädra trotsåldrar de måste igenom, själv har jag varit tämligen skonad från dem, dottern kom ut med ett leende kan man säga och är fortfarande en glad skit (även om morsan inte direkt får se så mycket av det hehe!)



men det är också bra m tjuriga ungar, vilja är bra att ha och ska man orka med vardagen ska man veta vad man vill, ordnar sig sen efter....20 kanske? ;-)

2009-02-14 @ 17:42:37
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0