Usch vilken natt.............

på både gott och ont så har vi lärt V att man sover i sin egen säng, för när hon var riktigt liten det var då killarna nattvandrade som mest (och dom låg ju inte direkt tilla så jag ville inte ha V i samma säng som dom)

Så min lilla dotter tror att mamma och pappas säng är en lek plats, så när V vaknar på natten så brukar det vara välling som får henne att somna om ( det är inte ofta hon vaknar det händer kanske 2 ggr i månaden)
I natt vaknade hon 23:45 när jag precis hade somnat, då fick hon välling och somnade om till 00:45 då skulle jag bara vara med henne inne på hennes rum, det slutade med att jag var och hämtade en madrass och lade mig på golvet bredvid hennes säng. INTE skönt.
Har ont i hela kroppen i dag och huvudvärk. Jag som hade planer på att börja höststäda i dag men det får jag nog skjuta på och se hur jag känner mig i eftermiddag.

Det är nog dags att lära henne att man kan sova i mammas och pappas säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0