Måndag

Nu är ordningen återstäld M & M är i skolan V är ledig i dag och hemma med mig för jag börjar inte jobba förän onsdag kväll.
Vi ska bara vara hemma och plocka och städa lite. Även ta hand om tvätten det är ofattbart hur mycket tvätt det kan bli på knappt 1 vecka skulle behöva ett stort tork rum inte bara en liten torkställning och nu när dessutom torktumlaren är ur funktion inte kul. Det är inge fel på torktummlarenutan det är elkontakten på väggen som har pajat, har påpekat det för maken ett antal gånger och han har pratat med sin kompis som ska komma och fixa det men det tar ju sådann tid så jag kan ju bli knasig.

Tilbaka till IKEA Soffan har nu hittat en bild som jag har försökt fotografera


Som sakt var inte bästa bilden men ni förstår hur den ser ut och i den soffan lärd man rymmas ett antal

( så gubben om du läser detta så är det så att jag är mer och mer inne på denna soffkombination)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0