Fredag igen

Och jag har en helg med jobb och sovande framförmig, känns inte så roligt när reten av familjen ska vara ledig, men det är ju bara 3 nätter det gäller sen får jag vara ledig och på onsdag blir det SEMESTER då bär det av till Stockholm för mig  dagar barnfri (mina systerbarn kommer jag natuligtvis att träffa + en lite nyfödd tremänning till mina barn)

JAg ska sova längre än till 06:20 på mornarna och jag ska försöka shoppa lite julklappar det blir nog mest kläder till barnen i år för leksaker har dom i överflöd.

Nä nu ska jag och V ta oss iväg till dagis så att jag kan gå och lägga mig en stund innan det är möte i eftermiddag

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0