Då har man sovit sig igenom ännu en dag

Sitter nu påjobbet igen, men sen är jag ledig 2 nätter.

Har varit rättså fint väder i dag oxå, förutom en liten regnskur på dagen. Det komm precis när M var ute vid havet och badade tillsammans med en kompis och hans mamma, dom han i allafall bad en timme så dom var rätt så nöjda.Längtar tills imorgon kväll när det är tjejkväll, det är ngt som behövs med jämna mellan rum fast man är mamma.

Sen ska jag ut och äta middag med några arbetskamrater  på Tisdag innan jobbet, det har tydligen öppnat en ny grekisk resturang i stan(vilket jag helt har missat) Så det ska bli jätte trevligt. Jag är ju liks ensam och allena då så då kan jag ju göra som jag vill.

Nä nu kallar arbetetpå mig.Ha det så gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0