Star wars

sista dagens inskolning i går gick jätte bra jag fick fara efter ca 30min och sen var han själv i 2tim 30min och det hade gått bara bra.

I dag drog vi till Ö-vik så grabbarna gick på star wars uttällnningen och jag och V gick och shoppade. B berättade att både M & M fick stora ögon när Darth Vader dök upp när det var Jediskolan.

Dom är i allafall nöjd med dagen fast det blev en rätt lång bilresa.

Jag och V soppade lite. Lite bas kläder till V på lindex en lila tröja en vit tröja och ett par svarta byxor. pls att jaag hittade strumpor på POP på slutreaan 2par för 20kr.

I morgon är det stäng på fritids så då får vi hitta på ngt för B jobbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0