6års trots

Har just nu en mini tonåring här hemma 6år gammal men beter sig som om han vore 14år. I dag har han skrikit , smällt i dörrar och varit på väg att slå mig fast då vet han att det "brinner" för mamma, och att det bara är han själv som förlorar på det genom indragning av dvs saker som tvspel, kompisar eller lördagsgodis.

Han har lärt sig att säger mamma en sak då kommer hon i håg det.

Det är inte lätt att vara mamma och i bland blir jag så himla frustrerad så jag inte vet vad jag ska ta mig till, och det är bara mot mig han blir så arg. Visst kan han bli arg på sin pappa oxå men inte på samma sätt känns det som.

Sen när man har skrikit och varit arg så får man dåligt sammvete, han är ju min lilla gubbe och desssutom å är han ju mellan barn. Jg kan bara konstatera att han är en TJALLE TVÄRVIGG som barnläkaren sa på förlossningen dagen innan han är född, för då upptäckte dom nämligen att han satt med rumpan neråt iställe för huvudet.
Så dom vände han i magen dagen innan han är född och när det var klar så sa läkaren det han var nog rätt tjurig, men dom var även rätt farsinerad över att det gick så sent i graviditeten var nämligen i v39+1 och hade börjat bli igångsatt när dom upptäckte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0