DAGARNA GÅR, & jobbet går mig på nerverna

Även när man sover  sig igenom dom, är nu inne på 3dje natten på raken sen får jag vara ledig 2 innan jag gör lång veckan som innebär 5 nätter av 7.
B har varit hemma och VABBAT 2 dagar V har nämligen fått ett antal prickar på kroppen, vet ej om det är vattkoppor eller vad det är.
Har precis kommit underfund om att om 6 veckor sitter vi på Mallorca jippi. Längtar efter semester. Är less på jobbet och på att ha "dumma" chefer, som tror att dom kan komma igenom med vilket förslag som helst nu senast är att om vi blir sjuk på helgen ska vi ringa ut en vikarie själv. HUR LÅTER DET?

Så jag kommer att ringa min sektion på måndag för nu jävlar ska jag slå näven i bordet nån måtta får det allt vara. 

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-12 @ 01:26:42
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0