ett år äldre

blev jag i går men redan i fredags var mamma, pappa, svärmor & svärfar hit på födelsedagsfika, eftersom jag tillbringade halva dan igår i Nordmaling med en handbolls spelande son.





Så jag förärades med dessa 2 fina blombuketter och lite pengar och ett presentkort så det blir lite kläd shopping här framöver.

I går fick jag paket av min man och mina barn och det var ett halsband som jag önskat mig sen fick jag en ny mobil.


( bild lånad från prylzonen.se)

en samsung galaxy spica blev det. och vit är den.
jag som haft en eriksson de senaste åren har lite svårt att lära mig alla funktioner på den men sakta men säkert så lär jag mig.


Kommentarer
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Grattis i efterskott!! Det är jättesvårt med nya mobiler, tycker jag. Men kul när man väl lyckas..

om man gör det ;DD

Kul att du tittade in till mej, så att jag hittade dej!

2010-03-03 @ 18:48:59
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0