Lördag............

När B kom hem från jobbet i morse så var han bara hemma en liten stundsen tog han med sig M som skulle i väg och spela innebandy i Täfteå.
Jag stannade hemma med M & V . Började med att städa färdigt gillestugan, så nu är huset städat för denna gång.
Sen gick barnen ner i källaren för att M skulle spela TV spel efter en liten stund hördes värsta braket från källaren och ett illvrål på det, rusar ner då har V lyckats tippa ena CD hyllan över sig.
Tur så gick det bra fför henne men jag fick städa ihop ca 150 CD skivor som låg utspridda över golvet.

När B & M kom hem drog jag oin till stan för att när grabbarna kom hem från skolan i går så stod det i veckobreven att det blir SKRIDSKO veckor här fram över, tur att den yngre kan ärva av den äldre men det blev i allafall ett par nya skridskor

sen blev det även ett par nya innegympa skor till den äldre så lille bror får ärva han gamla.


(bilder lånad från stadium.se)
Det är tur att mellansonen ändå blir så glad som han blir av allt arvegods.

Nu ligger barnen för det blir tidigt i morgon eftersom M har hanbolls matcher i morgon och då blir det jag som får ta alla 3 barn med mig och fara till Ersboda där dom ska spela.

så jag ska förbereda lite picknick till i morgon för jag vet att det brukar kunna dra ut på tiden då är det bra att ha något att muta de andra 2 barnen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0