Jisses vad snabbt dagarna går när man är ledig

dagarna bara rusar i väg, hinner inte alls med allt jag hade tänkt göra.

i går blev det en tur till stan för att inhandla lite mat och andra små saker till hemmet. I dag har det varit städning på hög nivå, det är bara gillestugan kvar att damsuga, just nu sitter sönerna där och äter chips så det var nog tur att jag inte hann damsuga där för då hade jag fått göra det en gång till.

LCHF andet går det riktigt bra med även om socker suget slår till med kraft i bland men än så länge har jag klarat av att stå emot, visst det blev hamburgare till lunch på stan i går, det är ju en hel dael kolhydrater men inte som godis ialla fall.

Nu är det snart dags att försöka få i säng lilla V så jag kan slänga mig i soffan och titta på tv ( vill nämmligen se något annat än barnprogram)

Kommentarer
Postat av: litentanta

Här ska du få ett hett tips från min dotter, hon äter burgare minsann, fast lite tråkiga blir de kanske men ändå, väck m brödet bara ;-) Om du tar en med sallad o sånt så blir det ju lite godare!

2010-01-15 @ 20:25:36
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0