Åter efter en hård arbetsvecka

haft en tuff arbetsveckka som sedan resulterade i svårt att sova på natten när jag gått av, vilket i bland kan vara nackdelen med nattarbete.
Men i natt har jag i allafall sovit några timmar, så nu ska här sättas fart för i dag är det ju TJUGONDAKNUT så nu ska julen dansas/städas ut.

Men jag och V har börjat dagen med en promenad till biblioteket och ICA en härligt frisk promenad i -17gradigt väder och sol.


Nu sitter V och tittar på PIPPI vill inte bli stor så det är nog bäst att sätta lite fart.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Ja men det var ju det jag kände i dag, kallt igen...brrrr. Visst var det ett par härliga dagar när det kröp upp till nollgradigt?



Jag fuskade, ordentligt, och städade väck julen för länge sedan, hade iofs inte tagit fram nåt att tala om heller men.. man blir liksom bra mycket bekvämare ju större barn man har helt enkelt :-)



Ha det bra!

2010-01-13 @ 17:40:06
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0