Då var julen över för detta år

Det blev en lugn och skön jul på hemma plan, synd bara att gubben jobbade 7-18 på självaste julafton.
Barnen hade som vanligt varit jätte snäll och gladast blev nog mellan sonen som fick en mobiltelefon, det hade han aldrig trott fast han hade önskat sig en.
Men han visste ju att storebror fick sin i 10 års present och själ fyller han ju 9 år i februari.

Lilla V är det ju mycket lättare att handla åt för hon blir överlycklig för minsta lilla sak typ hårsnoddar och dylikt.

själv har jag tagit jul lov från jobbet, gick av den 13 dec på morgonen sen jobbade jag natten mellen 21-22 december, sen går jag på den 12 januari igen, så jag ska inte klaga.

Nä nu skajag försöka få i säng dottern och har lagt sig till med jullovs tider dvs uppe senare än normal men det har även lett till att hon sover till ca 8:00 på mornarn och det är jätte skön.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Men hejsan igen! Gissar på att du fortsätter med livet i 110 km/h som det brukar vara med jobb och barn, kul att få ett litet livstecken från frun ändå!



Ha nu fortsatt skönt i ledigheten och "nyåra" sisådär lagom :))

2010-12-30 @ 13:42:23
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Russin

gott nytt år..:)

2010-12-30 @ 21:01:38
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0