tänk vad tiden går fort när man har kul

semestern är slut och jag har hunnit jobba 3 nätter den här veckan.
semestern har varit jätte skön det är bara synd att den går så fort, började med en vecka uppe i norrbotten där det var stort släktkalas eftersom svärmor fyllt 70 tidigare i år var även en 40åring, 2st 30åringar, 2st 20åringar och 2 st 10åringar som firades vi var nästan 50 personer så det var jätte trevligt.

sen när vi kom hem så har det arbetas på hemma plan, grabbarna har blivit så stor så de har fått flytta ner i källaren så sammanlagt är det 5 st rum här i huset som har bytt plats och det är inte bara grejer som har flyttats runt det har även målats och tapetserats på vissa ställen.

men nu är det mesta färdigt bara lite smä justeringar som måste göras.

I kväll har vi dock roat oss med att gå på cirkus, cirkuss Skratt gjorde sitt årliga besök här i byn och det var uppskattat av barnen särskilt för lilla V som fick prova rida på en ponny och hon var överlycklig eftersom don hade fått HOPPLA PÅ HÄSTEN som hon uttryckte det.

Nä nu ska jag försöka krypa i säng (är inte så trött eftersom jag vakae av i morse och sov till kl 13:30) men det kommer en ny dag i morgon och då ska B fara med M på fotbollscup hela dagen i morgon så jag får vara hemma och sköta markservicen på hemma plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0