Vågen

Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg
7September                                                 -0,3kg                                                      -3,6kg
14september                                                -0,3kg                                                      -3,9kg
21september                                                -1,2kg                                                      -5,1kg


I mors var jag inte alls sugen att kliva upp på vågen (efter en helg med 3årskalas och fotbolls cup med massor av skräp mat) så jag trodde att det vågen skulle visa ett stort + men det var ett stort minus i ställe gissa om jag blev glad.
Nu är det bara att försätta utan en massa fusk så ska man nog få bort ett antal kilo till innan jul.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

guuud så duktig du är.. :) jag är med på bantandet igen nu.. har tagit ett minus jag med.. :)



kramrkam

2009-09-21 @ 15:03:26
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: citronita

Vad härligt! Grattis!!

2009-09-27 @ 07:41:35
URL: http://citronita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0