oj vad dagarna går

hinner inte mad men nu har jag suttit och lagt ut massa tradera anonser igen så jag hoppas på att bli av med lite urväxta kläder och lite mer.

I fredags var jag och gubben på bio och så flickan som lekte med elden och den var bättre än jag vågat hoppas på så nu längtar jag till den 27 november då nästa film har premiär.

snart är det dags att gå och sova en stund eftersom jag ska jobba i natt, var en jobbarkompis som ville byta, så ska han jobba en fredag för mig när jag ska till IKEA i slutet på november.

Annars är det sig ganska likt här hemma förutom att jag saknar M men han har det jätte skönt med faster på semestern och nu är det bara 3dygn tills han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag blev lite besviken över tvåan... antagligen därför att första filmen var en sån rak höger i magen tror jag. Men klart sevärd, det ska jag inte säga nåt om :-)



2009-11-01 @ 15:37:45
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0