I går var det 1 års jubileum för bloggen

och jag som inte skrev ett enda inlägg i går, är fortfarande rätt å förkyld har ingen större ork till något annat än det man måste, tex ta hand om barnen och se till att dom får mat osv.

Ska nu gå och sova en stund för det är dags aatt börja arbeta i kväll.
ska i allafall se om jag orkar i natt annars får jag sjukskriva mig torsdag och fredag natt.

har massa små projekt här hemma som jag borde sätta i gång med men har inte orkat, så nu håller jag tummarna att både jag och barnen är friska nästa gång jag blir långledig.
För då ska det bland annat målas, en gammal vit utdrags säng (den är så gammal att både jag och min storasyster har sovit i den) Den ska bki röd och så ska V få den så att vi äntligen kan ta bort spjälsängen.
Plus hennes vita barngarderob som finns på bild HÄR  (3dje bilden uppifrån) den ska oxå bli röd med en del gula detaljer.
sen bilden togs så har det kommit upp en grön och en röd hylla ovanför garderoben. så jag tänkte ta nya bilder när allt är fixat.

Sen på fredag får gubben min åka en repa till övik för när vi var ner på Paradisbadet förra veckan så var vi in på Unika Hem och hittade ett nytt mat bord med 8 stolar som vi båda två kände att detta SKA vi ha.

det är inte så ofta vi faller ssten hårt för samma sak när det gäller möbler, men denna gång gjorde vi det. Hittade även en soffa som vi båda ville ha, men för 28000kr och att det innebär att vi måste bygga ut huset för att få plats, så fick den vara



Kommentarer
Postat av: litentanta

Ok, tjatar igenom det där med att stackare, för jag tycker verkligen att du borde få vara frisk nu! o sen Yippie! Härligt när man gillar samma möbler, som du skriver, inte alltid det händer minsann och helt rätt tänkt, då gäller det att agera!



O sen grattis till ett år, en annan är ju fortfarande bara en månads-unge liksom, har inte ens kommit upp i ett halvår ju ;-)



2009-03-11 @ 18:13:41
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0