Överlevde 1:a natten på jobbet

ja så var den här natten gjord, och nu när alla andra år på väg på jobbet eller nysss kommit dit så ska jag gå och lägga mig *hi hi*

Haft en kagomt jobbig natt , inte jätte jobbig men man har hållit sig vaken utan problem.


roligt att se att det var några som hakade på miljö utmaningen och sen kom jag ju på i efterhand att jag sorterar ju faktiskt glödlampor och batterier oxå.



________________________________________________________________________________________________

Förvirrad som man är så skrev jag ju detta i morse men var så trött att jag glömde publicera det. Snacka om förvirrad.
men det är ju jag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0