Tog en promenat till ICA

efterlunch i dag, och möttes av detta



Taaget med mobilen därav kvalitén

det var riktigt skönt att ta en promenad trots att det var -18grader då.

I morgon är det skola och förskola för alla barnen (M´s öronont har gått över tack och lov)
så kan jag och gubben åka in till stan så fort affärerna öppnar och fixa d sista julklapparna.
brukar lova mig själv att nästa år ska jag vara ute i god tid men det brukar alltid skita sig.
I år var jag så duktig så jag köpt de 2 första julklapparna reden i oktober men sen blev det inga fler.

nå nu är det dags att sova så man orkar med mogondaagen och en hel helg på jobbet.

natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0