En dag till på Nolia ......

men denna gång utan barn, det är rätt så skönt att bara strosarunt och titta på allt möjligt krimskrams, dagens inköp blev endast lite naturgodis.

i bland är det faktisk himla skönt att få göra något utan att barnen är med, även om det bara är under några timmar, gubben stannade dock kvar i stan för att drika några öl med en kompis, så jag fick åka hem själv och ska nu börja fixa lite middag, sen ska jag fortsätta med opertion röjning här hemma, det är inte så kul men tror att det kommer att bli skit bra så småning om när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Mina

Hej!

Ja semestern har varit underbar! Hoppas att ni har haft det bra!



:)

2009-08-07 @ 15:44:29
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0