Då var det söndag

Känner mig faktist lite piggare i dag, ingem feber men hostade halva natten. Kl 03:00 klev jag upp och tog dunder hostmedicinen (den med morfin i som är hostdämpande) och då däckade jag och sov till kl 09:30 när svärmor ringde för att kolla läget.

Har faktist hunnit med att vika lite tvätt här på förmiddan, konstigt att man måste göra sånt när man är sjuk, måste och måste gubben brukar hjälpa till, men han jobba ju hela helgen. och jag börjar känna lite press då det bara är knappt 2 veckor tills vi åker till Mallorca.

Och när det gäller packningen dit förr barnen så är det min grej min kära make är inte så bra på just den biten antingen glömmer han hälften eller så packar han hela garderoben. Visst går det bra om han packar allt när vi bara reser inom sverige men när vi ska utomlands gäller det ju att försöka packa smart. får se om jag klarar av det nu med 3 barn, sist vi var till mallis så gick det ju bra men då hade vi bara 2 barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0