Jobbångest..........

Nu har helgen och måndag och tisdag passerat, haft fint väder så vi har gjort massor både ute och inne. Har blandannat fixat färdigt altanen och hunnit vara på grill fest hos några kompisar. Men i måndagskväll fick jag jobb ångest,Eftersom vi har varit ledig hela familjen i 1 vecka så har det känts som semester men då kom jag ju på att jag har 8 nätter kvar att arbeta suck.

Men nu när jag sitter på arbetet så går det rätt så bra.

På måndag åker resten av familjen tilll norrbotten så då blir jag ensam en hel veckaså åker jag upp när jag får semester.

Nä nu är det dags att gå och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Ninninusens

aaa verkligen mys med tjejkväll! :D



Så du jobbar nätter? Vad jobbar du med? nyfiken kram

2008-07-03 @ 07:06:10
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0