Då var dagens äventyr avklarat (IDOL2008 i Umeå)

Idoltrion på Ica maxi i Umeå och det var fullt hus vi var där tidigt så grabbarna fick bra plats precis bredvid scenen.
Först ut var Robin sen kom Alice och sist Kevin . dom första körde varsin låt sen körde Kevin halva Gimmie, gimmie, gimmie sen vinnar låten från idol2008

     


Sen satt dom och signerade skivor...

      


Tur var så smet vi och ställde oss i kön innan Kevin sjungit färdigt för det var massor av folk som trängdes från alla håll och kanter.

Hade 2st supernöjda grabbar efter detta, medans vi ståd och väntade så klagade M på ont i benen och att det var tråkigt att stå där men som han sa efteråt :så fort dom började sjunga så gjorde det inte ont i benen längre. Det är ett bra betyg från en 8åring.

Kommentarer
Postat av: Jupp

Åh... så avis. Min nya MP3 som jag fick i julklapp av älsklingen kallas just "Kevin", eftersom hans låt finns med på den och det är den enda jag lyssnar på för tillfället...haha Så när jag ska ut och gå säger jag att jag tar med mig Kevin och går ut :-)

2008-12-28 @ 21:02:41
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: litentanta

o du har bilder med!!! jag glömde kameran, stod så långt borta att mobil-bilden, på Robin givetvis hihi, blev så värdelös att man först m 3 x zoom kan se honom ens... :-( (jag körde in på parkeringen först 3 minuter före de skulle börja så jag såg väldigt bra ändå måste man nog säga)



2008-12-29 @ 02:13:58
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0