barns tankar om ålder

min älsta son som snart är 9år var lite ledsen i lördags förmiddag, efter ett tag kom det fram att han var ledsen för att Johan Palm åkte ur Idol i går.

Efter att ha diskuterat saken ett tag så fattade jag att han tyckte det var jätte coolt att någon som bara var 16år kunde vara med i Idol. För när man är 16år så är man ju fortfarande ett barn. När man blir 18år då blir man vuxen.

Då insåg jag att Johan var en stor cool kille i min sons ögon, så där på stående fot lovade jag min son att om Johan kommer att ha en spelning här i närheten i sommar då ska vi gå och se honom.
Just nu känns det som att risken är ganska stor att jag får pallra mig i väg och kolla på Johan i sommar, för jag tror det kommer att fortsätta vara mycket JOHAN PALM ett tag framöver, och vad gör man inte för ina barn.



Kommentarer
Postat av: litentanta

haha, så illa kan det gå minsann :-) men du, när du varit "mamma" klart kanske du o jag ska boka en Robin-spelning tillsammans, även om ingen unge kanske vill följa med? o jag lovar att jag inte ska tvinga på dig nån keps?



2008-12-01 @ 15:32:19
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0