Ja då var det fredag igen

Jag har nu arbetat 2 nätter och jag vet inte om det är för att jag var ledig i 2 veckor eller om snart 12 års natt arbete börja ta ut sin rätt men jag har varit jätte trött dessa nätter, hoppas att det var en tillfällig svacka.
 
sitter i sängen och laddar för att fara på Ica och handla det sista inför helgen, måste bara kolla så jag harnplanerat rätt eftersom det är innebandy cup hela helgen för båda grabbarna så gäller det att ha koll på allt så ingen blir utan mat osv. även att lilla fröken har något att roa sig med, är inte alltid så kul att vara lillasyster och måsta hänga med i denna idrottstokiga familj.
 
det är i alla fall plus grader ute i dag hoppas det håller i sig vill ha vår nu, eller helst i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0