Tiden går snabbare än vad jag hinner med......

Jul och nyår passerade i rasande fart och dagarna efter nyår kom vintern på allvar hit, från barmark till 1meter snö på några dagar.
Skolan började om igen och V gick tillbaka till sin evakuerings förskola då hennes förskola evakuerades lagomt till lucia eftersom så mycket personal mått dåligt i lokalerna (har pågått under många år) men nu visade det sig efter provtagningar att det bildades "alkoholgaser" i golvet.
det är ju lätt att vara efterklok men det är ju bara att inse att min Lilla V oxå haft problem av dessa då hon gick på astmamedicin dagligen de 2 första åren på förskolan sen bytte hon avdelning och det blev mycket bättre men i hösta var hon tillbaka på den avdelningen där hon började och det blev massa astma medicin igen.
men sen de flyttade ut så har hennes astma varit bra.
M & M har hunnit fylla 10 & 12 år och själv har jag hunnit passera den magiska gränsen på 40 år inte för att det känns någon större skilnad.
Nu har vi haft sportlov den här veckan med lite slalom åkning och jag gjorde en liten tur in i skogen och pajade höger tumme rätt ordentligt.
Ingen skelett skade enligt röntgen men det gör ont som bara den när jag försöker använda den.
har insett att det är omöjligt att borsta tänderna med vänster hand annars fixar jag riktigt mycket med vänstern vilket jag inte trodde.
men har fått sjukskriva mig 5 nätter från jobbet.
Nu till nått roligt:
Nästa helg bär det av till Gran Canaria 1 veckas semester utan barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0