Höst är förkylningstider.

förkylt var det här, än så länge snuva och hals ont får de vad det utvecklar sig tilll.
barnen har oxå varit lite små hängig så grabbarn har varit hemma några dagar i vecka men är nu åter på skolan.
Förhoppningsvis händer det saker här till veckan, då kommer nog byggjobbarna och börjar med vårat nya tak, ska bli skönt att få det gjort så man inte behöver oroa sig för att det ska läka igen.
När taket är gjort så är det vårat sovrum som ska få sig en omgång eftersom det var där vi märkte av takläkaget förra sommaren.
har planer för sovrummet gäller bara att se om jag får me gubben på mina planer *ler*.
nu ska jag sätta i gång och få lite gjort här hemma så jag inte somnar eftersom jag bara sovit 2 timma i natt, nackdelen med natt jobb att det blir tok ibland när man ska vända på dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0