Natt 3 av 3

Då satt man på jobbet igen, men efter i natt är jag ledig till nästa lördag.
Sa dock hej då till gubben i går kväll då han hinner åka innan jag kommer hem på morgonen så han ser jag inte förrän fredaeftermiddag igen. Ännu en vecka som ensamstående.

Ska dock försöka få lite gjort på hemmaplan i veckan. På tisdag kommer mamma och pappa för att hjälpa mig att städa garaget, de vill nämligen låna lite plats till vinterfövaring av blommor, viket de har haft de senaste åren och då har det gått bra, men nu har vi ju rivit våran altan eftersom vi håller på att bygga nytt tak på huset så vi har fått bära in allt som vi brukar förvara på altanen dvs utemöbler och grill. Vi har ju ett dubbel garage men vi har även mycket grejor där inne så det händer att vi inte får in bilen där vilket man vill i bland när det är vinter och kallt.

En bild från förra vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0