Då gör vi ett nytt försök

Fredag eftermiddag kom gubben äntligen hem efter en vecka på kurs, åker dock tidigt på måndagmorgon igen. Själklart så jobbar jag 3 nätter i helgen så blir inte så mycket familje tid. Åt middag på MAX och tog en sväng förbi Stadium och handlade skor, dom har nämligen handla 3 par betala för 2 fram till den 2/10. Blev innegympa dojor till gubben, vinterkängor till 11 åringen och höst skor till lilla V. Chockad insåg jag att det blev stl 41 på kängorna till 11 åringen undrar vart det ska sluta.

Lördagen sov jag mig igenom, vaknade dock ett antal gånger av gubbens hostattacker, han är dyngförkyld och legat till sängs större delen av dagen. Tur att svärmor har återkommit från Stockholm så hon har varit på plats och hållit koll på barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0