I dag skiner solen igen

men termometern står på 15 grader, lite varmare får det gärna bli men inte 30 och vindstilla som det var i helgen, jag är inte skapt för sådann värme. håller det sig på 20-25 så är jag nöjd.
I morgon är det skolavslutning för grabbarna och jag som egentligen skulle jobba tis och ons natt skulle ju missa den om det inte var för att min rygg gav upp i lördags natt.
Låsningar i bröstrygg och revben = ont i nackmuskler och huvudvärk från hell.
hade så ont i huvude lördag natt så jag trodde nästan att jag skulle måsta åka in på sjukhusen.
inte kul alls, men med pronaxcen i kroppen och ett besök hos sjukgymnasten i går känns det mycket bättre i dag, ska tillbaka till sjukgymnasten i morgon för alla låsningar släppte inte.
nu är det mest bara musklerna som gör ont men det brukar det ju göra några dagar, huvudvärken är i allafall borta.
så jag får vara med på skolavslutningen i morgon vilket är possitivt i hela soppan.
sen har jag 3 nätter kvar på jobbet, lör, sön och måndag så på tisdagmorron nästa vecka går jag på semester.
skönt jobbar sedan endast 2 nätter på 7 veckor i sommar så det blir riktigt lång ledigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hejsan



tittar in för att tacka dig för din kram.. :) det värmer.. <3

2011-08-17 @ 19:13:50
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0