Antibiotika blev det i 5 dagar

för det onda örat på lilla M.
V slutsde kräkas vid 13 tiden i går så där är det på rätt spår.

Själv har jag fått sova 9 timmmar utan att bli störd i natt så jag känner mig som en ny människa, men när jag klev upp strax före kl 11 i dag så ser jag att stora M också är hemma i dag, så här är det 3 sjuka barn utav 3 möjliga.
Tack och lov så är gubben ledig i dag och ska Vabba i morgon så jag får jobba i natt.


Nä nu ska jag röja i köket sen försöka få ut lite tradera auktioner för att få in lite extra slantar till i slutet på mars då jag flyger ner till stockholm och jag och svägerskan ska ge oss ut på en road tripp till ULLARED.



Med tanke på att jag ska flyga till och från Stockholm då insåg jag att jag inte kan shoppa hur mycket som helst, men min svägerska påminde mig om att mina svärföräldrar kör bil till stockholm i maj och då kan ju de ta hem det som jag inte får med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0