HJÄLP vart tar tiden vägen

dagarna veckorna och månaderna rusar i väg och jag hänger inte med för 5 öre, fick en chock när grabbarna kom hem från skolan i fredags och sa att nu är det Påsklov oj det hade jag inte hunnit fatta fast än påsken är sent i år så i min kropp så känns det som det är i mitten på mars. fast våren har ju kommit med en rasande även här i norr, jag fick ju den stora äran att möta våren ordentligt de dagarna när jag var till Ullared. det var en resa utan dess like vill dit fler gånger och ganska snart. Shopping på hög nivå. och ja de jobbar där på riktigt de man ser i tv:n vi stötte på både Morgan och Ola Conny lika så Boris träffade vi på i cafeterian. Från det ena till det andra vet inte vad som har hänt med blogg.se går inte att göra något åt texten hoppas det bara är något tillfälligt. Nä nu ska jag stoppa i säng min lilla 4 åring som har sin första lösa tand innan det är dags att tillbringa ännu en natt på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej... :)



tack för din gulliga kommentar.. jag älskar att vara vid husvagnen och det är så roligt att ha ett projekt som blir så mysigt, hihi.... idag ska vi ut och titta på tyger till kuddar, dynor, gardiner osv.. :)



förstår att du hade roligt på din ullared shopping, skulle gärna åka dit igen jag med.. har dock bara varit där en gång innan.. :)



kramkrma

2011-05-19 @ 09:08:40
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0