tjejsemester

ja dagarna går och vi har haft en underbar semester jag och dottra min har haft det trevligt här i Stockholm.

vi flög ner på tisdag förmiddag, och blev upphämtad på Arlanda av V´s faster och sen åkte vi hem till henne för att packa om lite, sen har det varit ös dagen spenderade vi på stan ochsen när det blev kväll åkte vi till Värta hamnen och klev på Silja gallaxy för en 23 timmars kryssning till Åbo.Massor av god mat och shopping blev det.
och ca 15 promenader runt båten för V tyckte inte det var så kul att sitta så länge. kan bero på att hon endast sov ca 7,5 timmar den natten. ( vanligtvis sover hon nästan 12 timmar.)

När vi steg i land vid 18:30 bar det i väg till min syster eftersom min syster son fyllde 12 år den dagen.

Åter hos faster  vid 22 tiden med en trött och slut dotter som somnade gott.

torsdag morgon så bar det i väg till JUNIBACKEN för att kl 11:00 var det ju Pipp show och V älskar ju Pippi. sen hem till faster och ta en lite siesta.

sen packade vi ihop och förflyttade oss till moster(min syster) för faster skulle jobba 2 nättter.
Så i väg med barnvagn och resa på pendeltåg och tunnelbana ut till moster.

så nu är vi hos moster och i dag har vi varit in till City och gått på PANDURO å skulle vilja ha den affären hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0