Tiden går i en rasande fart och jag hinner inte med

dygnen bord ha några extra timma har jag konstaterat de senaste månaderna, känns som jsg hinner med ungefär en tredjedel av allt jag vill hinna med.

familjen går ju i första hand och det är knappt så att jag hunnit med den känns det som.

Nu har i allafall grabbarna fått sommarlov och gubben semester/föräldraledigt i 10 veckor, så i måndags åkte de och farfar i väg till Danmark på semester, det är naturligtvis Legoland som hägrade.
jag och V stannade hemma med farmor så jag har jobbat på och V har varit på dagis och med farmor när jag har jobbat.

sen  typ 20 juli när jag får semester åker vi allihop till Norrbotten för semester och släkt kalas.

men i slutet på augusti/början på september när skolan börjat igen åker jag och V på semester till Stockholm i 6 dagar, då blir det bland annat ett besök på junibacken.

Hemma har en stor omorganisation börjat, grabbarna ska nämligen fytta ner i källaren, vilket blev ett större projekt än vad vi trodde från början med både tapetserin, målning och kabeldragning.

nä nu ska jag kryp till kojs.
natti natti

Kommentarer
Postat av: litentanta

Härligt att få lite uppdatering, har full förståelse

för att du inte hinner med. Jobb och familj och

projekt tar tid, och mitt i allt ska man ju leva med!



Jag är utförsäkrad, halvrisig, förvisad till hemmet

mer eller mindre så jag har antagligen attackerat

nätet alldeles för mycket ;-)



Ha en trevlig midsommar!

2010-06-21 @ 10:16:51
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0